Algemene Voorwaarden – More Beauty en Herenbeauty
Welkom bij More Beauty! Om onze samenwerking zo prettig en duidelijk mogelijk te maken, hanteren wij onderstaande algemene voorwaarden voor al onze behandelingen en producten.
1. Algemeen
Bedrijfsgegevens
-
KvK-nummer: 96189185
-
BTW-nummer: NL005197550B82
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen en aankopen bij More Beauty, zowel in de salon als online.
2. Afspraken & Annuleringen
-
Afspraken kunnen gemaakt worden via telefoon, WhatsApp, e-mail, in onze salon of via onze online agenda.
-
Annuleren of verplaatsen kan kosteloos tot 48 uur van tevoren.
Binnen 48 uur brengen wij helaas 100% van het tarief van de geplande behandeling in rekening. -
No-show beleid: bij het niet verschijnen zonder bericht zijn wij genoodzaakt het volledige bedrag van de behandeling in rekening te brengen.
Wij vragen hiervoor je begrip – we reserveren tijd speciaal voor jou en kunnen deze op korte termijn niet meer opvullen.
3. Betaling
-
Betaalmethoden: contant of per pin.
-
Wanneer betaal je? Direct na afloop van de behandeling.
-
Bij het starten van een kuur of behandeltraject vragen wij het volledige bedrag bij de eerste behandeling te voldoen.
-
Betalingsachterstand: bij uitblijven van betaling na een no-show ontvang je een betalingsverzoek met een termijn van 5 werkdagen. Wordt er daarna niet betaald, dan kunnen wij incassokosten in rekening brengen.
4. Behandelingen & Aansprakelijkheid
-
We vragen je vriendelijk om ons altijd te informeren over allergieën, gezondheidsklachten of medicijngebruik die van invloed kunnen zijn op de behandeling.
-
We doen altijd ons uiterste best, maar resultaten kunnen per persoon verschillen en er kan geen garantie worden gegeven op specifieke uitkomsten.
-
More Beauty is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onvolledige of onjuiste informatie van jouw kant.
-
Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor schade ontstaan door verkeerd gebruik van producten, indien daarvan is afgeweken van ons advies.
5. Hygiëne & Gedrag
-
Wij zorgen voor een schone en veilige omgeving, en vragen van onze klanten om verzorgd en fris naar de salon te komen.
-
Bij ongepast gedrag behouden wij ons het recht voor om de behandeling te weigeren of af te breken.
6. Klachten & Garantie
-
Heb je een klacht? Laat het ons alsjeblieft binnen 30 dagen weten – bij voorkeur zo snel mogelijk.
Dit kan telefonisch, per e-mail of natuurlijk gewoon bij ons in de salon. Wij gaan altijd in gesprek en helpen uiteraard met een passende oplossing. -
Wij nemen iedere melding serieus en streven ernaar binnen 7 dagen een passende oplossing te bieden.
7. Privacy & Gegevensbescherming
-
Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens en verwerken deze conform de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Meer hierover lees je in ons privacybeleid, beschikbaar op aanvraag.
8. Overmacht
-
In geval van overmacht (denk aan ziekte, stroomstoringen of pandemieën) kunnen wij behandelingen annuleren of verplaatsen.
Uiteraard nemen wij in zo’n geval zo snel mogelijk contact met je op.
9. Wijzigingen
-
Wij behouden ons het recht voor om onze algemene voorwaarden aan te passen.
Bij wijzigingen informeren wij onze klanten via onze website of per e-mail, indien van toepassing.